«کلنگ طلا» برای بهترین‌های تلویزیون در ماه رمضان

 

 

ماه رمضان را پشت سر گذاشته‌ایم اما ماجرای سریال‌های تلویزیونی ویژه این ماه هنوز نقل محفل‌هاست؛ این میان محسن حدادی از زاویه‌ای دیگر به این قضیه نگریسته و به شیوه خود از شاهکارهای تلویزیون در رمضان امسال تقدیر کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از خبر آنلاین- ماه رمضان را پشت سر گذاشته‌ایم اما ماجرای سریال‌های تلویزیونی ویژه این ماه هنوز نقل محفل‌هاست؛ این میان محسن حدادی از زاویه‌ای دیگر به این قضیه نگریسته و به شیوه خود از شاهکارهای تلویزیون در رمضان امسال تقدیر کرده است.

***
هیئت داوران نخستین جشنواره جشنواره‌ها بزرگداشت «ماه و می» با شعار «سفره و نفت مهیاست، بیا تا بزنیم» بهترین‌های یک ماه بخور بخور فرهنگی را شناسایی و طی مراسم ویژه ای در شب عید فطر در سالن همایش‌های آنجا مورد تقدیر قرار دادند.

در این دوره چهار سریال ویژه به مرحله نهایی راه یافته بودند که با حضور جناب استاد مهندس و جمعی از مدیران لایق تجلیل شدند. «کلنگ طلا» تندیس ویژه جشنواره بود که با حضور محمود شهریاری به برگزیدگان اهدا شد.

دبیر نخستین جشنواره «کلنگ طلا» قبل از اعلام آرای نهایی با تقدیر ویژه از زحمات مهندس و رفقا، خواستار تمدید و یا تکثیر ماه خدا و متعاقبا تکثیر این جشنواره شد و خطاب به مهندس گفت: «تو خودت نقل و نباتی...آبنباتی آبنباتی...» وی افزود: «دنیا مث تو دیگه نداره، نه داره نه می تونه بیاره!»

شایان ذکر است مهندس نیز در واکنش به این اظهارات برای دبیر نیم خیز شد و بعد نشست.

متن بیانیه هیئت داوران نخستین جشنواره جشنواره ها بزرگداشت «ماه و می» با شعار «سفره و نفت مهیاست، بیا تا بزنیم» بدین شرح اعلام شد:

هیئت داوران جشنواره بعد از یک ماه تحمل سریال‌های ویژه تلویزیون با تاسف از پایان ماه خدا و سریال‌های مفرح سیما، خواستار تکرار دوباره و بلکه سه باره مجموعه های یادشده از شبکه های تلویزیونی است...صدای سوت و کف حضار: دوباره...دوباره... یه بار اصلا راه نداره!

با این حال و تاسف شدید از جمع شدن سفره و نفت، برگزیدگان نهایی هر بخش را به شرح زیر اعلام می دارد؛ به برگزیدگان نهایی علاوه بر کلنگ طلا، یک دوره لوح فشرده مرغوب «بیست و سی» و دی وی دی «آبیاری خلاق» همراه با کتاب «چگونه شانه‌های سازمان را بگیریم» اهدا می‌شود.

دیپلم [بوووووق] افتخار به همراه «کلنگ طلا» با تقدیر ویژه از «5 کیلومتر تا بهشت» تقدیم می‌شود به «سه دونگ سه دونگ» برای نگاهی ویژه به همه چیز بویژه فقر و فرهنگ.

همچنین دیپلم [بوووووق] همراه با «دسته بیل نقره» مزین به دستخط مهندس تقدیم می‌شود به «سقوط یک فرشته» به خاطر نگاهی ویژه به ماهی و نگاهی خاص به شیطان و هالیوود! در این بخش دیپلم [بوووووق] و کلنگ طلا به خاطر تلاش شایان توجه در جهت خلق شیاطین باورپذیر تقدیم می‌شود به دو کارگردان زحمتکش «سقوط یک فرشته» به خاطر صدا و تصویر فوق العاده از شیطان.

دیپلم [بوووووق] و دسته بیل نقره برای استفاده عاشقانه و رمانتیک از «روح» تقدیم می شود به کارگردان و نویسنده خلاق «5 کیلومتر تا بهشت» برای ایجاد رهایی انسان از تنهایی در عالم برزخ با حضور بانو!

دیپلم [بوووووق] و کلنگ طلای بهترین بازیگر زن با تقدیر ویژه از همه بازیگران همه سریال‌ها، اشتراکی تقدیم می‌شود به «سارا» در سقوط یک فرشته به خاطر بازی زیر پوستی و خوب گول خوردن و «فاطمه» (دوست رویا) در «5کیلومتر تا بهشت» به خاطر نمایش فوق العاده یک دختر باهوش و با فهم و با درک و با درایت.
دیپلم [بوووووق] و دسته بیل نقره بهترین بازیگر زن نیز تقدیم می‌شود به «خانم» 5 کیلومتر تا بهشت به خاطر بازی قابل قبول در قالب یک روح ویژه، در این بخش «آیدا» نیز به خاطر بازی احساسی و عاشقانه که دل همه بینندگان را آب کرده بود، شایسته تقدیر شناخته شد.

هیئت داوران یک کامیون کلنگ طلا به همراه سفر به «این‌تالیا» را تقدیم می‌کند به تیم بازیگری «سه دونگ سه دونگ» به خاطر عرق ریزان بازی در یک سریال پیچیده و مفرح.

هیئت داوران جایزه کلنگ طلای خود را به خاطر بهترین فیلمنامه تقدیم می‌کند به فیلمنامه‌نویس «سقوط یک فرشته» به خاطر هنر معجزه‌گون او در تبدیل چهار خط متن به 30 قسمت سریال.

هیئت داوران در این بخش به خاطر خلاقیت بالای نویسنده «سقوط یک فرشته» تصمیم گرفت عمرا از فرد دیگری تقدیر نکند تا عمق این جایزه به گیرنده‌اش معلوم شود.

در این بخش، جناب مهندس، از جیب خودش یک سفر دوره‌ای به تپه‌های بلبل آباد را به نویسنده «سه دونگ سه دونگ» اهدا کرد ولی هیئت داوران همچنان به رای خود ایمان دارد و در مقابل فیلمنامه کولاک «سقوط یک فرشته» لنگ انداخته و سر تعظیم فرود می‌آورد.

علاوه بر این، هیئت داوران دیپلم [بوووووق] و کلنگ طلا را تقدیم می‌کند به کارگردانان «سقوط یک فرشته» به خاطر استفاده فوق العاده از شیلنگ و آب و هنر.

همچنین در این بخش یک دسته بیل نقره و روبان پیچ تقدیم شد به کارگردانان «5 کیلومتر تا بهشت» و «سه دونگ سه دونگ» به خاطر اعتماد به نفس بالا برای درج عنوان «کارگردانی» در تیتراژ!

هیئت داوران جایزه هنر - صنعت خود را تقدیم می‌کند به بازیگر نقش «یاور» به خاطر حضور در صحنه و ویبره به موقع در سکانس‌های مختلف.

در این بخش دیپلم [بوووووق] و کلنگ طلای بهترین بازیگر مرد با افتخار مشترکا تقدیم می‌شود به «امیرحسین» و «نیما» به علت بازی درخشان و خنده‌دار.

همچنین سه دسته بیل نقره به سه بازیگر اصلی «سه دونگ سه دونگ» به خاطر بازی های کاملا زیرپوستی و دیوانه کننده به عنوان سه برادر در این سریال تقدیم شد.

کلنگ طلا و جایزه بهترین گریم و جلوه های ویژه تقدیم می‌شود به «5 کیلومتر تا بهشت» به خاطر «گریم و جلوه‌های ویژه، بدون دخالت دست». در این بخش دسته بیل نقره به «سه دونگ سه‌دونگ» رسید که به خوبی توانسته بود، شعار «هر کی خودش باشه» را عملیاتی کند.

دیپلم [بوووووق] و کلنگ طلای بهترین مشاور مذهبی به جناب آقای مشاور در «سقوط یک فرشته» که دست برقضا «5 کیلومتر تا بهشت» را هم مشاوره داده بود به خاطر تزریق منبر مذهبی به قسمت آخر سریال به شیوه کاملا هنرمندانه و اعتماد به نفس بالا برای حضور در برنامه زنده و دفاع از عملکرد خود، تقدیم شد. مهندس نیز از جیب خود، مشاوره دو سریال دیگر را نیز به این مشاور عزیز اهدا کرد.

هیئت داوران در بخش کارگردانی، جایزه ویژه خود یعنی سه دست چلو کباب برگ با سیخ و کلنگ طلا همراه با سفر به صداوسیمای کابل را تقدیم می‌کند به مهندس عزیز به خاطر تلاش شبانه روزی برای رژه رفتن روی اعصاب ملت و کارگردانی شب‌های ملت پای تلویزیون.

هیئت داوران همچنین کلنگ طلا با نون اضافه را تقدیم می‌کند به مدیر شبکه سوم به خاطر اعتماد به نفس بالا در حد تیم ملی و دفاع جانانه و حرفه‌ای از «5 کیلومتر تا بهشت» با این جملات: کسی که نرفته اونطرف بدونه ارتباط ارواح با هم چجوریاس؛ این انتقادها رو قبول ندارم، خیلی هم خوب بود سریال...

هیئت داوران جایزه «تلاش ویژه» خود را تقدیم می‌کند به مدیر شبکه دوم سیما برای پرت کردن سریال این شبکه به زمانی که هیچکسی آن را نبیند؛ حتی هیئت داوران! ضمن اینکه کلنگ طلای بخش بهترین تهیه کننده نیز تقدیم می شود به تهیه کننده «سی‌امین روز» به خاطر تعویض کارگردان وسط فیلمبرداری و ایجاد فضای انس و جنجال برای تیم سازنده.

جایزه ویژه هیئت داوران شامل کلنگ طلا، لوح [بووووق] و چهار حلقه لاستیک هم تقدیم می‌شود به معاون محترم سیما به خاطر اعتقاد ویژه ایشان به روح!

بنابراین گزارش، بعد از اهدای جوایز، هنگامی که مهندس می‌خواست در دقایق کوتاهی از همه هنرمندان تشکر کند، ملت برای صرف شام، سالن همایش‌ها را ترک کردند.
 
منبع:mashreghnews.ir


 


نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت16:07---19 شهريور 1390
ای ول!!!
خیلی بامزه بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




برچسب ها :

موضوع :
عکس و خبر ,  ,